top of page

Záznam TV vysílání - Pár slov o Evelyn

Měsíc uplynul jako voda a tak tu máme v pořadí druhé vysílání ze studia přímo v Paláci! Pohodlně se posaďte, uvařte si kávu a zobejte popcorn. Jistě jstě napjatí, až přijde řada na vašeho oblíbence, kterému fandíte. Tentokrát se bude mluvit především o princezně Evelyn. Zajímá nás jaký vztah spolu zatím navázali a nemůžeme se dočkat, až se někteří začnou před kamerami červenat. Možná nám pomocí nonverbální komunikace dají najevo víc, než by chtěli, možná pak budete mít jasného favorita na výhru! Kdo ví? Pojďme to zjistit!


George Daniel Hamersley



Pár otázek o princezně. Tentokrát nemáte časový limit. Jelikož jste věděli, že toto natáčení se bude točit především okolo Evelyn, měli jste spoustu času na přípravu a na vzpomínání na vaše společné chvíle. Tak jdeme na to. Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřil naživo?* Jestli se mi to nezdá. Poprvé v životě jsem viděl člena královské rodiny.

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Z fyzických atributů toho je hodně málo, pokud mám být upřímný... Vždycky mi více záleželo na charakteru, než vzhledu. Asi to, že se neřadí mezi žádné nafrněné lidi, kteří myslí jen na sebe. To se dnes málo vidí. Možná i její laskavost. Celkově působí uvolněně, pokud se nenachází před kamerami a spoustou lidí.

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Na dlouhou projížďku po mé provincii při západu slunce. Proč? Princezna stejně jako já vyrůstala na koňském hřbetě, i když ne tak jako já. Chtěl bych jí udělat tímto radost, abych jí jí pomohl se uvolnit a nemyslet tolik na její povinnosti, co se princezny týče.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psal princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? Nevím jak ostatním účastníkům, ale mně se princezna nezmínila o svých pocitech z mého dopisu. Zřejmě pro ni nejsem důležitý jako ostatní... Ale nevadí mi to, aspoň mi něco dokázala. Vtipná historka ani ne. Abych byl upřímný, z dopisu si nic nevybavuji. Psal jsem ho ve spěchu.

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* Důvěra, chápavost a upřímnost. Bez toho vztah nikdy nefunguje. A taky věrnost a spousty dalších věcí. Sám jsem vztah zažil, mohl bych to klidně vyjmenovat, ale v každé lásce jsou to jiné věci a potřeby.

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* Romantickou ne, nepřijde mi, že by u mě princezna zrovna stála o něco romantického. *smích* Spíš asi to, že jsme se trochu pohádali, kvůli kravině. Troufám si i říct, že princezna se mi záměrně vyhýbá.

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste rád prohodil pár slov?* Bohužel ne, třeba se mi to jednou poštěstí. S králem, rozhodně. Je to rozumný muž, který ví co od života čekat.

Otázka číslo 8: Našel jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Ano, našel jsem si přátele. Především tedy Daniela White, nebojím se říct s kým se přátelím. Proč se také bát? Nevnímám je jako konkurenci.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Děkuji za vaši podporu, jste úžasní. Jednou určitě přijeďte k nám do provincie vyzkoušet si nahánět krávy.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Chybíte mi, brzy se uvidíme.



 

Zachari Rodriguez




Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřil naživo?* Abych pravdu řekl.. bylo to jak je půvabná mezi těmi květinami.

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Že i přesto všechno co máme rozdílné si dokážeme najít společnou řeč a princezna plní svoje slovo.

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Myslím že princezna i já víme kam by to bylo. Nějaké soukromé a útulné místo.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psal princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? Myslím, že se k tomu moc vyjadřovat nebudu, nejsem romantik či někdo co je moc sdílný, přesto jsem rád, že princezně dopis došel a mohli jsme se nad tím i zasmát.

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* Komunikace. Kde není komunikace chátrá i zbytek, ano může zde být vášeň a nebo náklonost, ale kolik toho člověk ve vztahu potřebuje a kolik lásky chce si musí říct sám.

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* Řekl bych spíše velmi pěknou. Mě osobně se líbilo naše první setkání, byl to klidný den. Trochu jsme se poznali, zasmáli a povyprávěli o snech.

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste rád prohodil pár slov?* Rád bych se potkal se všemi i když jsem tu čest ještě neměl. Ale nejvíce mě zajímá jaký rozhovor bych mohl mít s Královnou Matkou.

Otázka číslo 8: Našel jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Není to tak, že je vidím jako konkurenci, ale ještě jsem neměl tu čest kohokoliv nazvat svým "přítelem." Trvá to čas.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Svým fanouškům? Asi jen to, že sny jsou skutečné i když jste na největším dnu, prostě popadněte dech a plavejte kupředu. A pokud jsou dveře do života zavřené, musíte se jimi probojovat.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Chtěl bych vzkázat něco svým kolegům na frontě a v armádě: Myslím na vás celý den a doufám, že jste všichni v pořádku. Dejte za mě čest padlým a slávu vítězům.



 

Valentino Dotta



Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřil naživo?* Upřímně jsem se trochu lekl. Ne jí samozřejmě. Ono princezna mě oslovila ve už vlaku a já to vůbec tehdy nečekal, takže to bylo překvapení... milé překvapení.

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Definitně styl humoru, není to samozřejmě to jediné. Zbytek bych si ale nechal pro sebe.

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Myslím, že nemám přesné místo? Ale vzal bych jí poznat mé přátele. Mám pocit že by si dokonale sedli.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psal princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? Ehm....na toto nechci odpovídat. Dopis jsme každopádně s princeznou neprobírali.

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* Láska je komplexní pocit a dle mého nejde popsat co je nejdůležitější a co ne. Pokud chybí jedna věc, nefungují ostatní.

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* Vlastně ano, musela mi na naší první schůzce pomáhat z labyrintu, ztratil jsem se.

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste rád prohodil pár slov?* Ještě ne, pokud tedy nepočítáme princeznu. A vlastně asi nemám někoho s kým bych chtěl mluvit především.

Otázka číslo 8: Našel jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Upřímně jsem ještě s nikým nemluvil. Ne že bych je viděl jako soupeře, pouze nebyl čas a vlastně ani chuť.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Ehm...asi díky za podporu. I když je mi na nic.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Asi pro přátele. Doufám, že je všechno ještě na svém místě a dům se nerozpadl a taky že se mi staráte o kluky.


 

Daniel White


Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřil naživo?* Asi něco ve stylu - no do prčic, ono se to fakt děje!

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Asi to jak je otevřená a přátelská. Člověk má po pár minutách hovoru s ní pocit, že ji zná už nějakou dobu a že se bavi s docela obyčejnou holkou.

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Rád bych ji vzal do Clermontu. Ukázal bych jí místní pláž, která pro mě hodně znamená, protože se k ní váže spousta vzpomínek. A v neposlední řadě vím kde tam mají tu nejlepší zmrzlinu.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psal princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? Ježíši... celý psaní dopisu je pro mě vtipná historka! Samozřejmě že mi bylo trochu trapný o tom s Evelyn mluvit, ale ne, nic z toho sdílet nechci. Je to jen mezi mnou a princeznou.

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* Asi... poznat když se vás týká?

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* Ne úplně historku, ale nikdy nezapomenu jak jsme se v zimní zahradě narvali bublaninou a jak se tvářila na mé odpovědi v testu z historie!

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste rád prohodil pár slov?* Měl jsem to štěstí prohodit pár slov s královnou matkou Mirou Schreave, což byl prostě zážitek. Rád bych si popovídal se všemi, ale pochybuju že mají čas na klábosení s nějakým týpkem z Clermontu.

Otázka číslo 8: Našel jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Konkurenci? Ani v nejmenším! Naopak si myslím, že bychom měli táhnout za jeden provaz. Lži a intriky nikomu k výhře nepomůžou. A ano, mám tu blízký lidi. Hodně jsme si sedli s Georgem se kterým jsem se dal do řeči už ve vlaku. Vlastně ještě před tím, než jsme přijeli do paláce. A taky mi přijde moc fajn Alisha. Je s ní zábava a pokaždý dokáže něčím překvapit. Je to jako bych si našel mladší sestřičku.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Nevkládejte ve mě prosím velký naděje. Já jsem talent na průsery! Ne, ale teď vážně, za všech okolností buďte sami sebou a nepřetvařujte se jen aby vás měl někdo rád. Jednou se objeví někdo, kdo si vás zamiluje právě proto, že jste jací jste.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Asi to samé co posledně. Myslím na vás, chybíte mi a nemůžu se dočkat až zase společně něco podnikneme. Doufám, že se máte dobře. Nemějte o mě strach a koukejte mi víc psát!

 

Betty Díaz


Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřila naživo?* Věděla jsem, že tohle bude něco, na co jen tak nezapomenu, ale rozhodně jsem neplánovala, že bude o tolik krásnější, než na fotografiích. Takže jsem si pomyslela: "Bože, to musí být minimálně anděl!" což je díky jejím blonďatým vlasům docela výstižné.

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Je upřímná. Stejně jako já nesnáší lži, takže se s totuto vlastností tak nějak počítá, ale já to prostě velmi oceňuji a vážím si toho.

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Do Benátek. Je to jedno z nejromantičtějších míst a navíc je postavené svým způsobem na vodě. A voda hrála v našem prvním oficiálním setkáním mezi čtyřma očima opravdu velkou roli. Myslím, že na to ani jedna z nás jen tak lehce nezapomene.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psala princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? Ano, to si rozhodně pamatuji. Vlastně téměř slovo od slova. A ne, nebudu nic sdílet se světem, jelikož byl tento dopis určený jen Evelyn. Řekla bych, že o dopisu pak už nepadlo ani slovo, ale jistá si úplně nejsem...

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* Dva lidé v páru se musí opravdu milovat. A láska neznamená to klasické, co si představíme: "Vzplanutí, několik nádherných dní, kdy spolu s druhou polovičkou trávíte téměř 24/7, následně trochu vyhasnutí vztahu, dny, kdy přemýšlíme, co jsme udělali špatně a nakonec i konec celého vztahu". Tohle není láska, tohle je prostě nějaký nepříliš šťastný vztah. Pravá láska se skládá z maličkostí, které nakonec nějak pasují do toho velkého celku. Aby mohla být ve vztahu láska, musí v něm být i důvěra, kompromisy,... je toho hrozně moc, ale to bychom tu byli do zítra.

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* Spíše těch trapných bych mohla několik vytáhnout, ale neudělám to. Třeba mně osobně přišlo hrozně hezké, když mě Evelyn jen tak zčista jasna oslovila a já to nečekala. Téměř jsem se na odpověď nezmohla, jelikož mi hlavou prostě jelo: "Pane Bože!!! Ona na mě promluvila naprosto úžasná dívka!".

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste ráda prohodila pár slov?* Myslím, že jsem ještě takové štěstí neměla. Neuvěřitelně sympatická je mi matka krále. Zdá se mi svým způsobem hodně klidná a vlastně neuvěřitelně milá.

Otázka číslo 8: Našla jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Ano, našla jsem si dvě dobré kamarádky. Holly Rose Green a Nina Benetti jsou úžasné dívky, se kterými jsem se seznámila při cestě do paláce. Holly má hrozně milou povahu a je téměř nemožné ji brát jako svou soupeřku. Nina je spíše tichá, ale o to všímavější. Obě jsou to moje kotvy, díky kterým to tady v paláci zvládám lépe.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Jestli jsem už všechny neodradila, tak bych jim chtěla vzkázat, aby se nebáli lásky. Ona má totiž spoustu barev, chutí, velikostí... láska se ničím neomezuje a je to to nejkrásnější, co vás mohlo potkat.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Chybíte mi... dala bych téměř cokoliv, abych se mohla zase alespoň na chvíli schoulit mezi vás na gauč a vědět, že se nemusím ničeho bát, jelikož vy mi poskytnete bezpečí.


 

Alisha Jaime López



Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřila naživo?* Hm, napadlo mě více věcí zároveň a první co mi skočilo pořádně do hlavy bylo : "sakra...vypadá jako anděl..."

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Nebylo to z minuty na minutu, že princezna řekla nějakou větu a bum, najednou jsem propadla. Řekla bych, že vše na ní je velmi kouzelné.

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Noční piknik na pláži v Arubě. Je to tam překrásné, čistá písčitá pláž s palmami, křišťálově čistá voda, na jejíž hladině by se odrážel měsíc, rozhodně tam.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psala princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? Pamatuji si, že jsem byla naprosto bezradná a seděla jsem snad do tří do rána u stolu a přemýšlela jsem co by bylo vhodné napsat. Neustále jsem něco připisovala a zase mazala...nakonec jsem to ve tři ráno dopsala a ve čtyři jsem vstávala a šla to ještě desetkrát zkontrolovat.

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* V lásce je podle mě důležité porozumění a respekt. Bez těchto věcí nelze vztah jakkoliv udržet a pokud tyto dva faktory nedokážete splnit, pak to není láska.

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* Um...není přímo nějak vtipná nebo jakkoliv zajímavá, ale v jednu chvíli jsme se dostali k tomu jak vnímáme "dokonalost" a pravděpodobně jsme o tom debatovali tak půl hodiny než jsme se dostaly k nějakému výsledku..

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste ráda prohodila pár slov?* Prozatím ne, a nejspíš bych si chtěla promluvit s královnou.

Otázka číslo 8: Našla jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Nikoho přímo jako konkurenci neberu...neberu to ani moc jako soutěž protože lásku nelze jakkoliv přirovnat k soutěži, ale i tak jsem se nijak moc s ostatními účastníky nebavila, pouze s Danielem, kterého mám neskutečně ráda a beru ho jako svého staršího bratra. Nedala bych tu bez něj ránu.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Zkuste selekci nebrat jako soutěž...je to něco co opakuji téměř furt, já vím, ale selekce má být hlavně o lásce, které se poručit nemá, jak to dopadne, tak to dopadne. Mějte své favority ale nikdy nezkoušejte jakkoliv potopit jiné účastníky či účastnice.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Chybíte mi, a myslím tady na vás často. Vím že nemáte tolik času, ale byla bych ráda kdybyste mi alespoň jednou za ten týden odpověděli na tu zprávu a nenechávali jen zobrazeno... děkuju.


 

Theodore Asher van Linden



Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřil naživo?* Je určitě vyzrálejší a odvážnější než se zdá na první pohled.

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Její odvaha, vyzrálost, dobrodružnost a upřímnost. Proto mám velmi dobrou zkušenost z našeho prvního randě.

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Budoucí kavárna mojí sestry a pláž, která k ní patří. A proč ? Protože vím, že princezna by to ocenila.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psal princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? Neřekl bych, že je v tom nějaká historka. A omluvte mne, ale dopis byl adresován pouze Vaší korunní Výsosti nechci o něm dále mluvit.

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* Upřímnost, spolehlivost a touha.

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* Mám jednu historku a to je, že princezna je jednoduše příliš okouzlující.

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste rád prohodil pár slov?* Měl jsem možnost s Vaší Výsostí královnou matkou, bylo to zajímavé. Nevěděl jsem, že krmení holubů může být dobrý odpočinkový koníček. A navíc péčí o zvířata si všichny budujeme lepší cítení pro náš všechny. A s kým bych chtěl prohodit pár slov...řekl bych Vaše Veličenstvo bych rád poznal, ale nevím zda by to bylo příjemné i z pohledu Vaše Veličenstva.

Otázka číslo 8: Našli jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Ano našel jsem dost přátel. I když nevím, jestli oni mne tak berou.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Budťe upřímný, hlavně k těm, že kterými chcete trávit zbytek života.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Mějte se dobře rodinko.


 

Austin Gray



Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřil naživo?* Upřímně se musím zamyslet. Myslím, že to bylo něco ve smyslu: Hm vážně je pěkná, ale co její chování? Jo asi tak nějak to bylo **nervózní smích**

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Lhal bych kdyby jsem neřekl, že celkový vzhled princezny. Ale taky musím uznat, že má princezna krásné oči!

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Hm třeba do Francie nebo Španělska. Podle všeho se princezna učí jazyky těchto států a myslím, že kdyby jsem tam objevil nějaké krásné místo stálo by to za to. Ale taky si vzpomínám, že jsem jí chtěl vzít na brusle, takže bych uvažoval i nad touto možností.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psal princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? Ano bohužel si na něj ještě tak nějak zhruba vzpomínám. Myslím, že nebudu jediný, kdo řekne, že by ten dopis nejradši smazal a dělal jakoby neexistoval.. No popravdě princezna se k němu nějak nevyjadřovala za což jsem i docela rád. A nějaká vtipná historka? Ne, ale vím, že jsem nad ním strávil několik hodin a vlastně stojí za starou bačkoru...

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* Hm tak samozřejmě tam jde o to aby se partneři měli navzájem rádi a dávali si to alespoň trochu najevo. Samozřejmě tam pro mě hraje i velkou roli vzájemný respekt, pochopení a především aby se ti lidi u sebe cítili dobře.

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* Zatím ještě ne.

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste rád prohodil pár slov?* Ano s jeho Veličenstvem králem. Musím uznat, že je to vážně fajn král a dobře se s ním povídá **úsměv**, ale rád bych si promluvil i se zbylými členy rodiny

Otázka číslo 8: Našel jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Prozatím ne. Ale beru je jako společníky a pokud se mi poštěstí možná z toho nějaké přátelství nakonec vzejde.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Pro tentokrát bych jim řekl, že pokud bekoho potkají ať nehodnotí jenom podle vzhledu. Sice člověk po vzhledové stránce může působit vznešeně nebo ne ale záleží i na jeho chování. Prostě jak se říká nesuďte knihu podle obalu.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Všem přeji aby se měli dobře. Samozřejmě, že mi chybí, ale nedá se s tím prozatím nic dělat. Takže doufám, že se mají dobře a nic jim nechybí. A taky chci aby věděli, že je mám rád **úsměv**


 

Manon Chantal Véronique Leclére



Otázka číslo 1: Jaká byla vaše první myšlenka, když jste princeznu poprvé spatřila naživo?* Že vypadá přesně tak, jak jsem si ji představovala.

Otázka číslo 2: Co vás na princezně nejvíce okouzlilo? A zkuste zmínit nejen fyzické atributy, ale také nějaký osobnostní rys. Dostala mě její láska k jídlu a důvtipnost. Kolikrát mi doslova sebrala slova.

Otázka číslo 3: Pokud by bylo ve vašich silách vzít princeznu na rande na jakékoliv místo na světě, které by to bylo a proč?* Určitě na pláž na Tahiti, je to jedno z mých oblíbených míst a myslím, že by se jí také líbilo. Navíc je to velmi kouzelné a za západu slunce i romantické místo.

Otázka číslo 4: Jestlipak si ještě vzpomínáte na dopis, který jste psala princezně při vyplňování přihlášky do Selekce? Chcete něco z dopisu sdílet se světem? Vyprávěla vám princezna o svých pocitech, když dopis četla? Váže se k psaní dopisu nějaká vtipná historka? ...

Otázka číslo 5: Co je podle vás v lásce nejdůležitější?* Vědět, že můžete druhému člověku stoprocentně důvěřovat, a že se na něj můžete spolehnout v jakékoliv situaci.

Otázka číslo 6: Máte s princeznou nějakou historku? Zajímavou, vtipnou, strašidelnou, romantickou?* No, to bych tu snad raději ani nevyprávěla. Možná časem, až si budu moct být jistá, že mi za to nezakroutí krkem, haha.

Otázka číslo 7: Poštěstilo se vám mluvit s někým z královské rodiny? Pokud ano, jaké to bylo? Pokud ne, s kým byste ráda prohodila pár slov?* Nejraději bych asi prohodila pár slov s královnou Diannou, myslím, že bychom si měly hodně co říct.

Otázka číslo 8: Našla jste v Selekci přátele? Chcete nám říct koho? Nebo snad všechny vnímáte jako konkurenci?* Já jsem sem přijela za princeznou a právě té se tu také hodlám věnovat. Upřímně myslím, že ostatní účastníci se mě tu trochu bojí. Ale vážně nemají čeho, já je přece neukousnu.

Co si přejete vzkázat svým fanouškům? Moc vám všem děkuji za podporu, kterou mi po celou dobu posíláte. Chodí mi spousta vzkazů, které mi dělají každý den lepším.

A co si přejete vzkázat domů, své rodině, blízkým, přátelům? Asseyez-vous bien, mes chers, cela pourrait prendre un certain temps.



20 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page